Shop Mobile More Submit  Join Login
Minecraft by kerimakyuz Minecraft by kerimakyuz
-
Add a Comment:
 
:iconkittyfuture:
Kittyfuture Featured By Owner Aug 23, 2014  Student Digital Artist
Steve, your screwed.
Reply
:iconwolfofender:
WolfofEnder Featured By Owner Nov 5, 2013  Student Traditional Artist
Very Good XD LOVE THE CREEPER !!!
:iconmccreeperplz::iconsaysplz:ssssSSSSsssss.....:icontrollfaceplz:
Reply
:iconagenttisuola:
agenttisuola Featured By Owner Jul 14, 2013
omg l have seen this pic around internet and now i found guy who made this pic so great job l love it!
Reply
:iconlisieuxsp:
LisieuxSP Featured By Owner Nov 19, 2012
a title for this could be "Holly Shit!".
Reply
:iconbeterbomen:
beterbomen Featured By Owner Sep 15, 2012
I like this one.
Reply
:iconrenren-dono:
Renren-dono Featured By Owner Jul 28, 2012
one hell of a creeper..
Reply
:icontuffy56:
Tuffy56 Featured By Owner Jul 23, 2012
I think I have a tile for this one: "Worst thing to happen to you in minecraft."
Reply
:iconkaionae:
Kaionae Featured By Owner Apr 24, 2012
Awesome pic, nice job! Can I use this to make some mouse pads I want to sell? I am not a big company, just a one-person small business =P
Reply
:iconkerimakyuz:
kerimakyuz Featured By Owner Apr 24, 2012  Student Digital Artist
go wild
Reply
:iconkaionae:
Kaionae Featured By Owner Apr 24, 2012
thx, sorry for posting twice!
Reply
:iconkaionae:
Kaionae Featured By Owner Apr 24, 2012
Good job, I love this! Can I use this pic on some mouse pads I want to sell? I'm not a big company, just want a few cool mouse pad designs.
Reply
:iconnaomie123456:
naomie123456 Featured By Owner Apr 22, 2012  Student Digital Artist
Afterwards- :icontableflipplz:
Reply
:iconasacumvreau:
AsaCumVreau Featured By Owner Mar 29, 2012
Can I use this in a youtube video? I will put the link in the description. I will make an „let's play” serie and I want to start with something creative.
Reply
:iconkerimakyuz:
kerimakyuz Featured By Owner Mar 29, 2012  Student Digital Artist
yea sure
Reply
:iconasacumvreau:
AsaCumVreau Featured By Owner Mar 30, 2012
Thank you very much. I will send you a link when I upload it.
Reply
:iconinstallation04b:
Installation04B Featured By Owner Mar 12, 2012
its not the best but it is not a piece of shit
Reply
:iconjonnathan26:
jonnathan26 Featured By Owner Feb 22, 2012  Student General Artist
That is sooooooooooo mean.
Reply
:icontransport420:
Transport420 Featured By Owner Feb 21, 2012
Hey could you do a request for me?
Reply
:iconkerimakyuz:
kerimakyuz Featured By Owner Feb 21, 2012  Student Digital Artist
depends, how bout u tell me what you want
Reply
:icontransport420:
Transport420 Featured By Owner Feb 21, 2012
It would be two specific skins in front of a griefed house.
Reply
:iconyellowdiamondx3:
yellowdiamondx3 Featured By Owner Jan 24, 2012  Hobbyist Interface Designer
creepers gonna creep.
Reply
:iconkieranfilth:
KieranFilth Featured By Owner Jan 12, 2012  Hobbyist General Artist
This has happend to me sevral times. Damn ye Creeprs!
Reply
:iconsorodisi:
Sorodisi Featured By Owner Jan 10, 2012  Hobbyist General Artist
SSSsSSSsSsssssssss..........kAbOOOOM!
Reply
:iconbloodieassassin:
BloodieAssassin Featured By Owner Nov 29, 2011  Student General Artist
Love this game
Reply
:iconmassoro:
Massoro Featured By Owner Nov 25, 2011  Hobbyist General Artist
reminds me of what happened to Tobuscus.
Reply
:iconsnooperbobber12:
snooperbobber12 Featured By Owner Mar 1, 2012  Hobbyist Filmographer
LOL LOOK AT OUR PICS
Reply
:iconstardustdestiny:
StardustDestiny Featured By Owner Nov 24, 2011
That's a very nice life you have there.
Reply
:iconmashalien3:
mashalien3 Featured By Owner Nov 24, 2011  Hobbyist Filmographer
This always ticked me off, till my account got hacked. http:// wamje lly.com/ ?ref=51264 seems to be a good place for free minecraft, and other things remove spaces
Reply
:iconthemutantlizard:
themutantlizard Featured By Owner Nov 11, 2011
this has happened to me more than once
Reply
:iconacb132435:
acb132435 Featured By Owner Nov 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
Reply
:iconmcluigi117:
Mcluigi117 Featured By Owner Oct 29, 2011  Hobbyist General Artist
Creepers gonna fucking piss you off.
Reply
:iconsazkey88:
Sazkey88 Featured By Owner Oct 28, 2011  Hobbyist General Artist
omg I can't count how many times THAT there happened! xD Hillarious and great pic you got here! :)
Reply
:iconhiroshikuotaku:
hiroshikuotaku Featured By Owner Oct 22, 2011  Hobbyist General Artist
nice =)
Reply
:iconmissbanette:
MissBanette Featured By Owner Oct 20, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Creepers Gonna Creep.
Reply
:iconmiles2x4:
miles2x4 Featured By Owner Oct 16, 2011
cool i love minecraftb <3
Reply
:iconreign05:
Reign05 Featured By Owner Oct 13, 2011  Hobbyist General Artist
Haha, nice :)
Reply
:iconandmonkeygirl:
andmonkeygirl Featured By Owner Oct 5, 2011
OH DANGIT! i absolutlly hate it when i find a butt load of diamonds than a creeper just walks up behind me! grr! than i dont know where i died and my stuff disipears! ....it sucks bolls:(
Reply
:iconaniapl:
Aniapl Featured By Owner Oct 2, 2011
Hi, can I use part of your work in my banner?? :) Pretty Please :)
Reply
:iconkerimakyuz:
kerimakyuz Featured By Owner Oct 2, 2011  Student Digital Artist
sure
Reply
:iconaniapl:
Aniapl Featured By Owner Oct 2, 2011
thx here's the link to my banner :) [link]
Reply
:iconemergency-fan-51:
emergency-fan-51 Featured By Owner Sep 27, 2011  Hobbyist Writer
I imagine you've gotten this comment a million times, but... "That's a very nice everything you've got there." >:3 Awesome pic, mate :D
Reply
:iconwilfredtest:
WilfredTest Featured By Owner Sep 26, 2011  Student General Artist
He's behind you!
Reply
:icondigitalroses:
digitalroses Featured By Owner Sep 25, 2011
Every damned time.
Reply
:iconapex66:
Apex66 Featured By Owner Sep 24, 2011  Hobbyist Traditional Artist
epic!
Reply
:iconnoonyx224:
NoonyX224 Featured By Owner Sep 24, 2011  Hobbyist
wow...great...
Reply
:iconatc96:
atc96 Featured By Owner Sep 22, 2011  Hobbyist Artist
:happybounce:LOL This happened to me in my house:happybounce:
Reply
:iconcoveredinfrost:
CoveredInFrost Featured By Owner Sep 22, 2011  Hobbyist General Artist
Thats happened to me too many times. D:
Reply
:iconsophalone:
Sophalone Featured By Owner Sep 18, 2011  Hobbyist Digital Artist
Ain't no thang but a chicken wang
Reply
:icongimiglider:
Gimiglider Featured By Owner Sep 16, 2011
Relax everyone, that creeper just wants hugsssssssssss...
Reply
:iconillusineer:
illusineer Featured By Owner Sep 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
There's a good nickname for these green exploding things...

Exploding penis's.
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1500 × 1200




Details

Submitted on
October 7, 2010
Image Size
469 KB
Resolution
1500×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
82,247
Favourites
614 (who?)
Comments
145
Downloads
170,597
×